12/4/2023

Lipton Ice Tea organiseert tweede editie van competitie voor het favoriete terras van 2023

Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro

Lipton Ice Tea
Redactie Twenterand
Redactie Twenterand
Twenterand | Nederland

Lipton Ice Tea organiseert tweede editie van competitie voor het favoriete terras van 2023

Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro

N

a het grote succes van ‘Hét Lipton Terras van 2022’ wil Lipton Ice Tea ook dit jaar de horecaondernemers in het zonnetje zetten. Het ijstheemerk introduceert daarom de wedstrijd ‘Hét Lipton Terras van 2023’. Bij deze wedstrijd kunnen horecazaken, die Lipton Ice Tea schenken, geldprijzen winnen en bovendien is er maandelijks kans op forse bedragen. De totale prijzenpot tijdens deze wedstrijd loopt op tot € 150.000. Trotse horeca-eigenaren kunnen met de beschikbaar gestelde materialen zelf actief campagne voeren om hun terras extra in het zonnetje te zetten. Consumenten kunnen stemmen tot en met 31 augustus, waarna de nationale winnaars op uiterlijk 18 september bekend worden gemaakt.

“Met Lipton proberen we altijd een positieve bijdrage te leveren aan horeca ondernemers om hun business te ondersteunen. Zeker in deze roerige tijden is dit cruciaal. Het terras is voor veel ondernemers daarin een belangrijke drijver. Gelukkig zaten de terrassen vorig jaar weer helemaal vol en met onze terras activatie konden klanten stemmen op hun favoriete terras. Dit was een groot succes, en dat gaan we dit jaar nog een eens dunnetjes overdoen. Het mooie is dat ondernemers het succes zelf in de hand hebben door het echt te activeren in hun zaak of op social media. En ook voor consumenten is het weer een feestje om nieuwe terrassen te ontdekken en hun favoriete terras te steunen”, aldus Mark Hanemaaijer, Director Out of Home bij Unilever.

Wie doet er mee?

Vanaf vandaag maken horeca-eigenaren die Lipton Ice Tea schenken kans op de maandelijkse geldprijs of één van de geldprijzen die in september worden uitgereikt. Via een online omgeving kunnen ondernemers gepersonaliseerd promotiemateriaal bestellen waarmee zij gasten kunnen vragen en motiveren om op hun terras te stemmen. Met behulp van onder meer gepersonaliseerde posters, tafelstickers en spiegelstickers, kunnen terraseigenaren zoveel mogelijk stemmen vergaren.

Jack Bosters van Eeterij ‘t Wagenhuis ging er vorig jaar met de hoofdprijs vandoor. “Voorheen konden we ons terras alleen maar openen in de zomer. Met het prijzengeld van Lipton Ice Tea hebben we het zomerterras helemaal winterklaar kunnen maken. Nu kunnen de gasten heel het jaar door genieten op ons heerlijke terras.”

Maandelijkse én landelijke winnaars

Winnaars van ‘Hét Lipton Terras 2023’ maken kans op mooie geldbedragen, die zij in hun geliefde zaak of personeel mogen investeren. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen maandelijkse en nationale winnaars. Van mei tot en met augustus is er elke maand een geldbedrag van € 10.000 te winnen. Het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen heeft weten te bemachtigen wint deze geldprijs. De wedstrijd loopt ondertussen door tot en met 31 augustus, waarna alle horecazaken opnieuw kans maken één van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de wedstrijd en ontvangt het forse bedrag van € 50.000. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk € 30.000 en € 15.000.

Tijdens de uitreiking van de nationale winnaars wordt er ook twee keer een geldbedrag van € 10.000 uitgereikt aan de horeca-eigenaren die de meeste stemmen wisten te vergaren via de verkoop van Lipton Green Zero Sugar 20cl glas.

Wie mogen er stemmen?

Consumenten die op een van de deelnemende terrassen Lipton Ice Tea bestellen, kunnen vanaf vandaag tot en met 31 augustus een stem uitbrengen op hun favoriete terras. Via QR-codes op alle glazen Lipton Ice Tea horeca verpakkingen, een van de tafelstickers of online doorkliklinks komen consumenten in de webapp: www.hetliptonterras.nl.Hier kan iedereen per dag één keer stemmen op zijn of haar favoriete terras. Ook consumenten maken hiermee kans in de prijzen te vallen, want Lipton Ice Tea verloot 50 horecacheques met een waarde van € 100 onder iedereen die een stem heeft uitgebracht.


Alle voorwaarden rondom ‘Hét Lipton Terras 2023’ vind je hier.

Lipton Ice Tea
Ga naar de website
Vond je dit een goed artikel? Help dan het ondernemersmagazine aan 1000 vrienden. Want alleen met behulp van vrienden kunnen wij er voor zorgen dat jij als ondernemer het hele jaar door voorzien wordt van relevante artikelen. Daarnaast krijg je als particulier het magazine 2x per jaar thuisgestuurd en voor bedrijven zijn er nog vele andere extra's. Dus wil je ons ondersteunen kijk dan snel wat wij jou te bieden hebben. Vrijwel iedere euro die binnenkomt, investeren wij in onze journalistiek. Bekijk wie er al vriend of partner zijn.

Alvast bedankt namens iedereen bij Ondernemersmagazine.nl
Ik word vriend
misschien ook interessant

Heracles Almelo en Ondernemersmagazine versterken elkaar

Door:
Anno Oude Engberink
|
Fotografie:
Redactie
3 min
|
Datum:
20/2/2024

Randrock Vriezenveen viert 20-jarig bestaan met knallend lustrumfeest!

Door:
Redactie
|
Fotografie:
onbekend
2 min
|
Datum:
20/2/2024

Grolsch: ‘Durf samen meer te doen en te ontdekken!’

Door:
Redactie
|
Fotografie:
Redactie
4 min
|
Datum:
20/2/2024

De Kennismail

Ontvang één keer per maand onze nieuwsbrief met de beste verhalen, columns, nieuws en tips.
Bedankt! Jouw inschrijving is ontvangen.
Oops! Er ging iets mis tijdens het versturen van het formulier.

De meest recente nieuwsbrief

Klaar om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten?

Is jouw bedrijf klaar om extra onder de aandacht te komen? Wil je laten zien waar je dagelijks mee bezig bent zodat andere ondernemers jouw bedrijf en jouw producten of diensten beter leren kennen? Deelnemen aan het Ondernemersmagazine is de perfecte manier om deze doelstellingen te realiseren.
Door mee te doen aan het Ondernemers Magazine Gemeente Tubbergen bereikte ik gericht 2000 ondernemers. Hier hield ik een aantal mooie contacten en nieuwe opdrachten aan over.
Joost Lansink | Innomads
Bedankt voor het invullen van het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
All Rights Reserved 2020
Designed and build by Monolith opportunity creators