Brandcast #6 Jorieke Roerink over het werken binnen familiebedrijf De Zuivelhoeve en hoe het werkt met soms wel zes kapiteins op een schip.
In de zesde Brandcast gaat Rik Nijkamp ditmaal alleen in gesprek met Jorieke Roerink, Marketing en Salesmanager bij familiebedrijf De Zuivelhoeve. Jorieke verteld over haar ervaringen buiten het bedrijf bij L'Oreal en Riedel waar ze veel kennis opdeed die ze nu in verschillende vormen toepast binnen het familiebedrijf.
Uw bedrijf ook onder de aandacht brengen op ons platform? Neem contact op om te kijken welke mogelijkheden wij uw bedrijf kunnen bieden. Denk aan: 'ondernemer in beeld' artikelen d.m.v. storytelling, branding, marketing, online marketing, offline marketing en podcasting. info@ondernemers-magazine.nl
Ik wil als ondernemer dit initiatief ondersteunen en word vriend voor €395,- ex btw per jaar. Hiervoor krijg ik mijn logo in het magazine, op de website en word ik op de hoogte gehouden van nieuwe artikelen, kennis events en andere tips voor ondernemers. Door mijn ondersteuning zorg ik er voor dat er goede, relevante redactionele ondernemersartikelen geschreven worden.
Let op!
Nadat u uw gegevens hebt ingevuld nemen wij binnenkort persoonlijk contact op om kennis te maken zodat u uw logo aan ons kunt overhandigen zodat wij deze op de website en in het magazine kunnen plaatsen. De factuur sturen wij vervolgens via de mail.
Bedankt!
Wij vinden het geweldig dat u ons steunt op onze weg om dit platform en magazine een succes te maken zodat wij u kwaliteitscontent kunnen blijven aanbieden.
Oeps! Er ging iets mis zodat het formulier nog niet verzonden is.
Vertel mij meer
Wil je meer informatie over dit nieuwe magazine, dan kom ik graag langs om een kop koffie te drinken en uit te leggen waar dit magazine precies voor staat. Samen kijken we dan naar de mogelijkheden en de meerwaarde voor u om ook deel te nemen aan het magazine.
Bedankt voor jouw bericht. Brian neemt contact met je op.
Oops!. Er ging iets niet goed tijdens het verzenden van het bericht.
Het magazine waarin ondernemers zich onderscheiden
Wat Eddie heeft meer dan 20.000 volgers op Facebook als reporters actief op social media om te laten zien hoe het er werkelijk aan toe gaan in het boerenbedrijf
Maar hoe winkel je online én steun je tóch je lokale winkeliers? Met fysiekewinkels.nl biedt het platform lokale ondernemers een landelijk digitaal platform.
In de kern draait het om bestendig omgaan met hulpbronnen. In een duurzame wereld zijn sociale, ecologische en economische aspecten met elkaar in evenwicht.
Er is veel animo voor bedrijfskavels in Twenterand. Alle beschikbare bedrijfskavels in een eerdere fase van bedrijventerrein Oosterweilanden in Vriezenveen zijn dan ook inmiddels verkocht of in optie. Maar de volgende uitbreiding is in aantocht, want er wordt al flink gewerkt aan de volgende fase van het bedrijventerrein.
Twente Board gaat aan de slag om de ruim 250 studenten afkomstig uit Oekraïne en Rusland die door de oorlog in hun land niet of nauwelijks meer contact hebben met hun ouders, familie en vrienden te helpen. Naast angst en bezorgdheid, dreigt voor deze groep ook financiële onzekerheid. “Als regio gaan we deze groep jonge talenten helpen.
Al jaren groeit het aantal bezoekers aan Ootmarsum. Om deze balans te herstellen ligt er nu een conceptplan die ze graag aan Ootmarsum willen voorleggen
Twee keer per jaar verschijnt het Ondernemersmagazine Twenterand. Het magazine is Voor en door ondernemers uit de gemeente. De oplage bedraagt ruim 2.500 exemplaren.
inhoud
informeren, kennis delen en inspireren
Ondernemersmagazine Twenterand biedt de ondernemende lezer relevante informatie, laat ondernemers kennis delen en biedt hun de kans zichzelf te profileren. De mens en zijn verhaal staan centraal.
kernwaarden
ambitieus, eigenzinnig en professioneel
Ambitie, eigenzinnigheid, uitstraling en inspiratie zijn kernwaarden van Ondernemersmagazine Twenterand. Met de focus op lokaal ondernemerschap en individuele kernwaarden. Professioneel en echt.
meer
online platform als stuwende kracht
Ondernemen is zoveel meer dan doen waar je goed in bent. Het online platform en kennissessies bieden daarin een stuwende kracht. Om elkaar te ontmoeten, te sparren, kennis en nieuws te delen en te informeren.
over dit initiatief
"Ondernemen is zoveel meer dan alleen maar doen waar je goed in bent"
"Elk half jaar lees ik met plezier wat er in de Gemeente speelt bij onze ondernemers"
Ben Meulenbeld | Voorzitter Bedrijven Belang Vriezenveen
over dit initiatief
It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English. Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for 'lorem ipsum' will uncover many web sites still in their infancy. Various versions have evolved over the years, sometimes by accident, sometimes on purpose (injected humour and the like). Ron Howard involved. No jumping in the sewer! was an episode where Former It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English. Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for 'lorem ipsum' will uncover many web sites still in their infancy. Various versions have evolved over the years, sometimes by accident, sometimes on purpose (injected humour and the like). nog een zin om het mooi gelijk te laten lijken. nog een iets langere zin in dit geval nog.
Klaar om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten?
Is jouw bedrijf klaar om extra onder de aandacht te komen? Wil je laten zien waar je dagelijks mee bezig bent zodat andere ondernemers jouw bedrijf en jouw producten of diensten beter leren kennen? Deelnemen aan het Ondernemersmagazine is de perfecte manier om deze doelstellingen te realiseren.
Door mee te doen aan het Ondernemers Magazine Gemeente Tubbergen bereikte ik gericht 2000 ondernemers. Hier hield ik een aantal mooie contacten en nieuwe opdrachten aan over.
Joost Lansink | Innomads
Bedankt voor het invullen van het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.