Brandcast #6 Jorieke Roerink over het werken binnen familiebedrijf De Zuivelhoeve en hoe het werkt met soms wel zes kapiteins op een schip.
In de zesde Brandcast gaat Rik Nijkamp ditmaal alleen in gesprek met Jorieke Roerink, Marketing en Salesmanager bij familiebedrijf De Zuivelhoeve. Jorieke verteld over haar ervaringen buiten het bedrijf bij L'Oreal en Riedel waar ze veel kennis opdeed die ze nu in verschillende vormen toepast binnen het familiebedrijf.
Uw bedrijf ook onder de aandacht brengen op ons platform? Neem contact op om te kijken welke mogelijkheden wij uw bedrijf kunnen bieden. Denk aan: 'ondernemer in beeld' artikelen d.m.v. storytelling, branding, marketing, online marketing, offline marketing en podcasting. info@ondernemers-magazine.nl
Eind april verschijnt, in navolging van Ondernemersmagazine Twenterand en Gemeente Tubbergen, het eerste nummer van Ondernemersmagazine Gemeente Dinkelland.
Maar hoe winkel je online én steun je tóch je lokale winkeliers? Met fysiekewinkels.nl biedt het platform lokale ondernemers een landelijk digitaal platform.
Wat gebeurt er binnen de muren van bedrijven? Ondernemersmagazine gemeente Dinkelland valt vanaf maart 2022 twee keer per jaar op de deurmat bij ondernemers.
De food start-up Natulatte™ van de jonge ondernemer Astrid van Santen uit het Twentse Hengelo wil verandering brengen in de koffiemarkt met de vegan alternatief
Platform wateddie.nl onderzoekt hoe verhalen vertelt kunnen worden over hoe voedsel tot stand komt en hoe goed Nederlandse boeren voor hun dieren zorgt.
Edwin Paus en Ronald Lenferink zijn de accountants en oprichters van Lenferink Paus accountants en adviseurs en helpen ondernemers uit verschillende sectoren.
Klaar om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten?
Is jouw bedrijf klaar om extra onder de aandacht te komen? Wil je laten zien waar je dagelijks mee bezig bent zodat andere ondernemers jouw bedrijf en jouw producten of diensten beter leren kennen? Deelnemen aan het Ondernemers Magazine Gem. Tubbergen of Twenterand is de perfecte manier om deze doelstellingen te realiseren.
Door mee te doen aan het Ondernemersmagazine Twenterand bereikte ik gericht 2500 ondernemers, studenten en inwoners. Hier hield ik een aantal mooie contacten en nieuwe opdrachten aan over.
Jeroen Kunst | leef marketing
Bedankt voor het invullen van het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.