p 30 oktober 2025 vindt in de Prodentfabriek te Amersfoort het event Marketeers van de Toekomst plaats. Met 300 verwachte bezoekers en een line-up van toonaangevende sprekers biedt dit non-profit initiatief een krachtige tegenbeweging: weg van manipulatie, richting marketing die écht bijdraagt aan mens, maatschappij en merk.
Van marketingtruc naar betekenisvolle impact
Waar marketing in de publieke opinie vaak nog wordt geassocieerd met beïnvloeding of ronkende beloftes, biedt Marketeers van de Toekomst een alternatief. Dit event, voortgekomen uit het groeiende netwerk van #teamdavid, daagt ondernemers, marketeers en changemakers uit om marketing opnieuw te definiëren.
“Het is tijd om het woord marketing een andere lading te geven en samen te onderzoeken hoe we marketing kunnen omarmen als vehikel tot positieve verandering,” aldus één van de initiatiefnemers Christiaan Slierendrecht.

Sprekers die het verschil maken
Het programma bestaat uit inspirerende keynotes en interactieve break-out sessies van o.a.:
- Stephan Ummelen (waarden in communicatie: “Betekenis & bullshit”)
- Hanneke Vogels (mensgerichte inzet van sales tech & AI)
- Denny van Veen & Koen van der Donk (“Over creativiteit in B2B marketing")
- Jessica van Horssen (Authentiek leiderschap in marketing)
- Bouke Vlierhuis (AI beyond the hype)
- Anneli Rispens (de mens terug in social media)
Opzet & programma
De dag vindt plaats in de industriële en inspirerende Prodentfabriek te Amersfoort en wordt een mix van inspirerende keynotes, break-out sessies, een voedzame lunch, ontmoetingen op het ontmoetingsplein en een afsluitende netwerkborrel.
Bezoekers kunnen rekenen op een dag vol inspiratie, ontmoeting en praktische handvatten om hun marketing (en business) future-proof en waardegericht in te richten.
Tickets & deelname
- Early bird: €151
- Regular: € 296
Aanmelden via: www.marketeersvandetoekomst.nl
Over het initiatief
Marketeers van de Toekomst is onderdeel van het non-profit initiatief #teamdavid, een groeiende beweging van marketeers, ondernemers en creatieven die werken aan de normverschuiving richting menselijke en impactgedreven marketing vóór 2030. Het event wordt mogelijk gemaakt dankzij bijdragen van betrokken partners als DigitaalGroeien, WeDoIt, Foeter en De Kunning Concepts. Er zijn nog enkele sponsormogelijkheden beschikbaar.