Afgelopen woensdag 18 juni waren de deelnemende ondernemers aan de veertiende editie van Ondernemersmagazine Twenterand en de tweede editie van Ondernemersmagazine Wierden-Enter uitgenodigd voor de presentatie van deze magazines in het prachtig gelegen Landgoed Het Rheins in Enter. Naast de heerlijke hapjes en drankjes konden ze luisteren naar vijf interessante interviews door presentatrice Astrid Olde Olthof.

Astrid gaf eerst het woord aan gastheer Rien Mol van Het Rheins, die met name vertelde over het innovatieve karakter van zijn horecabedrijf - niet in de laatste plaats met betrekking tot de vierdaagse werkweek - en over de steeds verdergaande verduurzaming.

Daarna kwamen twee van de drie ondernemers die de cover van de versie Wierden-Enter aan het woord, namelijk Koen Heitkamp en Dirk Bruggink die onder meer vertelden hoe zij de dagelijkse leiding over hun bedrijf OH Marketing & Reclame vanaf begin dit jaar hebben overgenomen van Jolanda Oude Hendrikman. Zij kregen van de bedenker van de magazines, Jouke Zomer, als herinnering een groot bord met de afbeelding van de cover. Dat bord stond ook gereed voor de covergasten van Ondernemersmagazine Twenterand, Tom en Bas Lempsink, maar zij konden helaas niet aanwezig zijn. Wel aanwezig was Martijn Gerritsen van De Haar Automotive, die de presentatie van Ondernemersmagazine Rijssen-Holten aan zich voorbij moest laten gaan. Hij beantwoordde vragen van Astrid onder andere over de rebranding van het bedrijf en de bedrijfscultuur, die is gestoeld op het authentieke menselijke aspect: niet gaan blazen, maar in de praktijk brengen wat je belooft.

Vervolgens kwam Joachim Westera van Hart/hoofd Creatie voor de microfoon om te vertellen over het initiatief Dwaalgast, van hemzelf, Hilco van leeuwen en Jouke Zomer dat mensen met een idee als partner helpt om podcasts te maken.

Tot slot Stelde Astrid een aantal vragen aan de laatste gast, Henk Brink, eigenaar van transportbedrijf Bink XL in Enter, gespecialiseerd in het vervoer van lengtegoederen. Hij vertelde onder meer over het speciale laadplein voor vrachtwagens, ontwikkeld samen met de kennis van Avia.

Allemaal mooie verhalen van ondernemers waar de aanwezigen geboeid naar luisterden. Daarna was er nog alle gelegenheid om te netwerken, en daar werd volop gebruik van gemaakt.
Al met al een waardevolle introductie van de veertiende editie van Ondernemersmagazine Twenterand en de tweede editie van Ondernemersmagazine Wierden-Enter. Op naar de volgende uitgaven later dit jaar.

Over het magazine
Ondernemersmagazine biedt de ondernemende lezer relevante informatie, laat ondernemers kennis delen en biedt hun de kans zichzelf te profileren. De mens en zijn ondernemersverhaal staan centraal. Ambitie, eigenzinnigheid, uitstraling en inspiratie zijn kernwaarden van de Ondernemersmagazines, met de focus op lokaal ondernemerschap. Gekoppeld aan het magazine zijn een online platform en actieve social media, waarop onder meer de gepubliceerde verhalen zijn te lezen en dus te delen.
Naast deelname aan het magazine met een verhaal, column of advertentie zijn er ook online mooie publicitaire mogelijkheden, zoals een Partnerschap.
Wil je meer weten over de mogelijkheden? Bel of mail dan met Jouke Zomer: 06 41 23 21 68/ jouke@ondernemers-magazine.nl.